Skupina Prima zavádí u svých pořadů na CNN Prima NEWS titulky pro neslyšící

Skupina Prima ve spolupráci s technologickou společností exe přidává ke svým pořadům na zpravodajské stanici CNN Prima NEWS za pomoci strojového učení automaticky generované titulky. Využít je mohou neslyšící diváci v rámci terestrického vysílání od začátku léta po celé České republice.
Skupina Prima zařadila do svého portfolia další technologickou novinku, která má zpřístupnit televizní vysílání širším skupinám diváků. Od začátku července přidala k lineárnímu vysílání zpravodajské stanice CNN Prima NEWS speciální software vytvořený technologickou společností exe, který automaticky převádí mluvenou řeč do psané podoby, která se divákům zobrazí jako titulky v obraze.  
"Tento nástroj funguje na všech televizích v rámci terestrického vysílání, stačí zapnout volbu skrytých titulků. Titulky ale předáváme i dalším operátorům. Záleží na nich, zda je pustí dále do svých sítí. Tato služba je dostupná u všech pořadů na CNN Prima NEWS, nespouští se pouze během reklamních sdělení," vysvětluje Patrik Slavík, ředitel televizní techniky skupiny Prima.  
"Přinášíme moderní technologie do českého mediálního prostoru. Primárním cílem této technologie je zprostředkovat televizní vysílání širšímu okruhu diváků v reálném čase. Nasazení této technologie je plně v souladu s krédem naší společnosti Unlock Tomorrow," říká Richard Hrabovský, generální ředitel společnosti exe, a.s.  
Skupina Prima je v současné chvíli jediná, která tuto technologii využívá. Navazuje tak na svoji předchozí iniciativu, kdy zavedla audio popisy děje mVoice pro slabozraké a nevidomé diváky na všech svých kanálech, které podporují distribuci signálu AD, jedná se tedy o stanice Prima, Prima LOVE, Prima STAR, Prima KRIMI, Prima COOL, Prima MAX a Prima SHOW.  
Prima využívá AI v obchodu i při správě sociálních profilů  
Technologie umělé inteligence využívá skupina Prima i pro správu oficiálních profilů CNN Prima NEWS a lifestylových magazínů na sociálních sítích. Za tímto účelem se mediální dům spojil s technologickým startupem elv.ai, který zapojuje umělou inteligenci k automatickému třídění a vyhodnocování nevhodného a škodlivého obsahu na sociálních sítích. Umělá inteligence pod dohledem specializovaných editorů elv.ai v současnosti pro Primu chrání diskuze na devíti facebookových a pěti instagramových profilech. Obchodní zastupitelství Media Club zase zakomponovalo umělou inteligenci do optimalizace klientských kampaní....

 

Klíčová slova: