Zákazníci v Uherském Brodě byli nejštědřejší už potřetí

16 milionů korun činí letošní výtěžek vánoční sbírky pro Světlušku, která proběhla v prodejnách Kaufland po celé republice. K finální částce přispěla třetí rok v řadě nejvýznamnějším dílem prodejna v Uherském Brodě. Díky mimořádnému nasazení zaměstnanců a štědrosti zákazníků se zde podařilo vybrat celkem 430 tisíc korun, což prodejnu po roce umístilo opět do čela pomyslného žebříčku. Stejně jako v předchozích letech putuje celý výtěžek projektu Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška, který pomáhá zrakově postiženým.  

Kaufland pořádal od 21. listopadu do 4. prosince již čtvrtý ročník vánoční sbírky pro Světlušku. Zákazníci se znovu mohli zapojit nákupem vánočních jmenovek, které se na pokladnách a informacích všech prodejen Kauflandu prodávaly za symbolických 30 Kč. Obchodní řetězec navíc přidal 10 Kč za každý prodaný arch. ...

 

Klíčová slova: