Vodafone už potřetí nabídne neziskovému sektoru možnost zdarma inzerovat své kampaně s dárcovskými SMS (tzv. DMS) na svých dobíjecích kupónech. Neziskové organizace se o tuto možnost mohou ucházet do 15. dubna 2012.
Neziskovky, které se na kupónech prezentovaly loni, zaznamenaly průměrně více než desetinásobný nárůst počtu DMS zpráv.
Neziskové organizace, které od Vodafonu obdrží tuto podporu svých DMS kampaní, vybere na základě výběrového řízení komise do konce května. Tři vítězové kromě celoročního prostoru na dobíjecích kupónech získají také možnost propagace např. na webu Vodafonu.
Podmínky výběrového řízení „DMS na dobíjecích kupónech“:
- Do programu se mohou přihlásit DMS projekty registrované o.s. Fórum dárců, jejichž sbírky mají platnost minimálně do 30.6.2013.
- Přihlášky musí obsahovat:
A) kvalitní grafický vizuál, ke kterému má nezisková organizace zajištěna práva pro externí využití;
B) vyplněný formulář, který neziskovka předkládala při schválení DMS hesla;
C) vyznačené datum platnosti sbírky.
- Grafický vizuál bude předložen v elektronickém formátu a tiskové kvalitě, velikost ideálně 300 dpi. Formát dobíjecího kuponu je 8,5 x 5,5 cm.
- Projekty bude vybírat komise složená ze zástupců operátora a neziskového sektoru. Hlavním výběrovými kritérii budou zajímavý grafický vizuál, kvalita a společenská přínosnost projektu.
- Přihlásit se lze do 15.4.2012 na adrese odpovednost@vodafone.cz
Dobíjecí kupony Vodafone s novými DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji v průběhu druhého pololetí roku 2012.