Být vidět 2014

Vítězi letošního ročníku soutěže jsou Institut pro památky a kulturu, o.p.s. (nejlepší výroční zpráva), a Most, o.p.s. (nejlepší webový projekt i nejlepší integrovaná komunikace).

Vítězové letošního ročníku soutěže Být vidět, byli slavnostně vyhlášeni v rámci Dárcovského summitu pořádaného Fórem dárců 2. 12. 2014, více na http://www.donorsforum.cz/akce/333/darcovsky-summit-2014.html

 

Rádi bychom tímto poděkovali všem, kteří se letos soutěže zúčastnili a zároveň gratulovali oceněným. V letošním roce se ve všech třech kategoriích sešli skutečně kvalitní, zajímavé a působivé práce, bylo z čeho vybírat a úloha odborné poroty vybrat tři nejlepší v jednotlivých kategoriích nebyla jednoduchá.

 

Věříme, že výsledky mohou inspirovat další neziskové organizace a ukázat tak nové pohledy a cesty v komunikaci s dárci a veřejností .

 

Budeme se těšit v roce 2015!

 

Nejlepší výroční zpráva

1. Institut pro památky a kulturu, o.p.s.
2. Lékaři bez hranic - MSF, o.p.s.
3. Apropo Jičín, o.p.s.

 

Sekce firemní nadace a nadační fondy Nadace ČEZ

 

Nejlepší webový projekt

1. Most, o.p.s. (www.protibet.cz Otevřít odkaz v novém okně )
2. Hospicové občanské sdružení Cesta domů (www.mojesmrt.cz Otevřít odkaz v novém okně )
3. Diakonie ČCE - středisko západní Čechy (www.h2odanaradost.cz Otevřít odkaz v novém okně )

 

Nejlepší integrovaná komunikace

1. Most, o.p.s. (Tibet-Barma)
2. IQ Roma servis, o.p.s. (My pracujeme)
3. Člověk v tísni, o.p.s. (kampaň 15. Ročníku festivalu dokumentárních filmů Jeden svět)

 

Sekce firemní nadace a nadační fondy - Nadace ČEZ (zaměstnanecké granty)

Speciální cena Fóra dárců byla udělena Nadaci O2 za systematickou komunikaci na sociálních sítích.

 

Zdroj: Fórum dárců

Klíčová slova: