Možná si někdy říkáte: "Znám dobře svou organizaci/službu/produkt. Jenže jak o tom říct ostatním a zaujmout je? Jak vzbudím zájem druhé strany, se kterou chci uzavřít nějakou formu spolupráce? Jak se vypořádám s námitkami nebo odmítnutím?" Možná míváte strach mluvit před lidmi a nejtěžší je pro Vás hovořit o sobě a tom, co děláte. Důležité pro mezilidskou komunikaci je umět být sám sebou. To je pevný základ, na který se dá stavět jakákoliv další dovednost. Na tomto semináři se dozvíte užitečná pravidla, která používají profesionálové při jednání s druhými lidmi. Konkrétní, jasná, praxí vyzkoušená. Nečekejte dlouhé monology a nezáživné povídání.
Pro koho je kurz určen a jakou formou probíhá?
- Pro každého, kdo je v organizaci v kontaktu s lidmi a reprezentuje ji.
- Pro osoby, které jsou zodpovědné za oslovování potencionálních partnerů organizace, popř. mají za úkol vyjednávat nejrůznější záležitosti.
- Kurz má formu interaktivního semináře.
Co je obsahem kurzu?
Obsah je přizpůsoben na míru konkrétním účastníkům.
Komunikační dovednosti
- forma a obsah
- pravidla rétoriky
- na co si dát pozor
Prodejní dovednosti
- aktivní naslouchání
- zjišťování informací
- jak na námitky
- jednání s problematickými typy osobností
- příprava na schůzku a její vedení
Co se během kurzu naučíte?
Zdokonalíte své komunikační a prodejní dovednosti, naučite se efektivně vyjednávat, argumentovat a pozitivně působit na druhé.
Jak se přihlásit?
Více informací o kurzu naleznete zde: http://www.neziskovky.cz/kurzy/index.php?AS=&ACT=kurz_detail&idkurzu=746.
Pro přihlášení, prosím, vyplňte přihlášku tamtéž.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese kurzy@neziskovky.cz nebo na telefonním čísle 605 276 326.