KURZ Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb

Datum: 
Čtvrtek, 19. Květen 2016 - 9:00 - Pátek, 20. Květen 2016 - 16:30
Místo konání akce: 
PRAHA ● 19.-20.5.2016 ● 9.00 - 16.30hod ● 2700kč ●2 dny, tzn.16hod
Stručný popis: 

Kurz akreditovaný MPSV

PRAHA  ● 19.-20.5.2016 ● 9.00 - 16.30hod ● 2700kč ●2 dny, tzn.16hod

Profesionální pomáhání v kontextu sociálních služeb

Uzávěrka přihlášek- 10.5.2016

 

  • KURZ MŮŽEME ZA VYHODNĚJŠÍCH CENOVÝCH PODMÍNEK ŠKOLIT I U VÁS V ORGANIZACI.

    NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT !!!

    Inforamce o organizaci:  ww.portus.cz/vzdelavani

    Portus Praha, zú, kontakt: masopustova@portus.cz, tel: 773920998

     

Podrobný popis: 

ANOTACE KURZU:

Není pomáhání jako pomáhání. Ptáte se, jak máte vlastně pomáhat, aby to fungovalo? Chcete zjistit, jestli to, co spolu s klientem děláte, je dobré? Pociťujete zklamání, když pomáhání nefunguje tak, jak byste si představovali? Klienti jsou nevděční a nevidí vaše dobré úmysly? Nosíte si práci domů a dumáte, jak na „něj“ jít? Odpovědi na tyto a další otázky můžeme společně najít v tomto kurzu. Na kurzu se budeme snažit hlouběji pochopit, pojmenovat, rozpoznat a reflektovat svoji práci s klientem. Budeme se zabývat vlastními předpoklady v pomáhání a zamyslíme se nad rolí pomáhajícího profesionála. Podpoříme uvědomělé využívání osobitosti pracovníka v procesu pomáhání a zaměříme se na posílení profesionálního jednání při práci s klienty, a to prostřednictvím umění vědomé volby metod práce s klienty. Naučíme se základům profesionálního rozhovoru s klientem.

 

CO ŘEKLI O KURZECH ÚČASTNÍCI

„Na kurzu jsem ocenila přístup orientovaný na řešení.“

„Uvědomila jsem si, že jiný názor není hned špatný názor, je dobré experimentovat, vyjet ze zaběhlých kolejí.“

„Odnáším si nový pohled na práci v sociálních službách.“

„Naučit se trochu jinak přemýšlet je těžké, ale možné.“

„Už nebudu nutit klienty do toho, co nechtějí, budu respektovat jejich přání, i když z mého pohledu … klient má právo si   
 rozhodovat o svém životě sám a potřebuje jen podporu.“

„Klientovi jeho situace může vyhovovat.“