JAK POSKYTOVAT ZPĚTNOU VAZBU KLIENTOVI

Datum: 
Pondělí, 17. Říjen 2016 - 9:00 - Úterý, 18. Říjen 2016 - 16:00
Místo konání akce: 
Praha
Stručný popis: 

(16 hodin)

(kurz akreditován MPSV - 2013/1275-PC/SP/VP)

Podrobný popis: 

Chcete si zlepšit své formulační dovednosti pro poskytování zpětné vazby?

Chcete umět pojmenovávat nežádoucí projevy chování akceptujícím (nehodnotícím)

způsobem?

Máte pocit, že si při poskytování ZV málo/příliš všímáte pozitivních projevů klienta a chcete

to změnit?

Vnímáte zpětnou vazbu jako nástroj motivace a změny a chcete se zlepšit v jejím přirozeném

používání?

Pro koho je kurz určen:

Pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky, vedoucí pracovníky.

V průběhu kurzu se budeme věnovat především těmto tématům?

 efektivní zpětná vazba s ohledem na vhodné načasování, volbu slov apod.

 na co všechno zpětnou vazbu poskytovat, proč a jakým způsobem

 rizika nevhodně poskytované zpětné vazby

 jak přispívá zpětná vazba k rozvoji klienta

Kdy a kde: 17. – 18. 10. 2016, Praha - centrum (místo bude upřesněno přihlášeným

účastníkům)

Za kolik: 2 800,- Kč /účastníka (cena zahrnuje práci dvou lektorů po celou dobu konání

kurzu, pronájem místnosti pro školení, drobné občerstvení)

Přihlášky vyplňujte v elektronickém formuláři do 9. 10. 2016 na adrese http://proutek-vzdelavani.cz/?page_id=30

Pro více informací můžete kontaktovat Martinu Fišerovou – martina@proutek.cz,

tel.: 777 751 495 

Pořadatel: 
Proutek, o. s.