Datum:
Čtvrtek, 13. Říjen 2016 - 7:31
Stručný popis:
SPOLU Olomouc hledá posilu týmu služby Osobní asistence na pozici
Pracovník v sociálních službách
Podrobný popis:
Nabízíme
- Zajímavou a smysluplnou práci v kolektivu pracovníků sociální služby Osobní asistence.
- Prostor pro tvůrčí práci, pružnou pracovní dobu.
- Možnost dalšího vzdělávání a supervizí.
- Pracovní úvazek 1,0 (0,5 asistent koordinátora služby + 0,5 osobní asistent).
- Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení.
- Předpokládaný nástup od 14.11.2016.
Požadavky na pracovníka
- Věk nad 21 let, trestní a morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost.
- Odborná kvalifikace dle § 116 zákona č. 108/2006 Sb.
- Respektující přístup k lidem, orientace na podporu a integraci.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, efektivně využívat čas, získávat další informace.
- Schopnost pohotově reagovat, operativně se rozhodovat v neobvyklých situacích.
- Odolnost vůči stresu, schopnost vyrovnat se stresem.
- Zodpovědnost, svědomitost, flexibilita, schopnost sebereflexe.
- Orientace ve Standardech kvality pro poskytování sociální služby.
- Zkušenost s Individuálním plánováním a poskytováním základního poradenství.
- Schopnost sebereflexe a průběžného hodnocení své práce.
Náplň práce
Asistent koordinátora služby (dle §116, písm. d)
- Depistáž zájemců o sociální službu, jednání a spolupráce s uživateli a rodinami uživatelů služby.
- Vyhledávání osobních asistentů a podíl na jejich odborné průpravě a metodickém vedení.
- Individuální plánování sociální služby a průběhu poskytované sociální služby u uživatelů, kterým poskytuje terénní podporu.
- Evidence činností a dat souvisejících s poskytováním služby.
- Obnovování, upevňování a doplňování kvalifikace formou dalšího vzdělávání.
Osobní asistent (dle §116, písm. c)
- Poskytování osobní podpory dítěti (od 7 let) / dospělému člověku s mentálním postižením dle jeho individuálního plánu.
- Konzultace způsobu a míry podpory uživateli s vedoucím nebo koordinátorem služby.
- Účast na koordinačních schůzkách a spoluúčast na individuálním plánování služby u uživatelů, kterým poskytuje terénní podporu.
- Evidence činností a dat souvisejících s asistencí v písemné/elektronické formě(zprávy o asistenci, výkaz práce, apod.).
- Obnovování, upevňování a doplňování kvalifikace formou dalšího vzdělávání.
Strukturovaný životopis a Motivační dopis (proč chcete pracovat na této pozici a jaké máte zkušenosti s lidmi s mentálním postižením v rozsahu max. jedné strany A4), zasílejte do 20. října 2016 e-mailem na adresu: ochotova@spoluolomouc.cz
Do předmětu mailu uveďte: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ_PSS_OSA
Všem zájemcům odpovíme, vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Pořadatel:
Mgr. Jana Ochotová, Vedoucí služby Osobní asistence SPOLU Olomouc, tel.: 739 000 720; ochotova@spoluolomouc.cz