Datum:
Pondělí, 13. Listopad 2017 - 9:00 - Úterý, 14. Listopad 2017 - 16:30
Místo konání akce:
DA Praha, Belgická 22, Praha 2
Stručný popis:
Mít čas na všechno, co je třeba udělat, a pracovat v pohodě a bez zbytečného stresu je sen většiny pracovníků nejen v sociálních službách.
Kurz, který je plný cvičení, her a zážitkových aktivit, vám pomůže najít vaše časové rezervy, naučíte se pracovat s prioritami a získáte řadu tipů, jak účelně plánovat svůj čas i jak to dělat, aby plány vycházely. Dostatek prostoru je věnován i problematice delegování úkolů, které může být výrazným zdrojem času pro každého vedoucího pracovníka.
Podrobný popis:
Co se v kurzu naučíte:
- zdokonalit postupy a techniky, které vám umožní lépe využívat pracovní čas
- rozvinete svoje schopnosti určovat priority úkolů na základě jejich důležitosti a naléhavosti
- osvojíte si zásady plánování času, a tím dokážete lépe organizovat práci sobě a svým podřízeným
- pochopíte důležitost delegování úkolů jako zdroje vlastního času a naučíte se správně delegovat
Rozsah kurzu: 16 hodin (2 dny)
Počet účastníků v kurzu: 8–12
Akreditace: MPSV
Lektor: Mgr. Josef Tůša
Cena kurzu: 3.300 Kč
Více informací a možnost přihlášení zde.
Pořadatel:
Diakonická akademie s.r.o., www.vzdelavani.diakonie.cz