Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač/ka, úředník/ice, lékař/ka stejně jako k nám?
Přistupuje ke klientům sociálních služeb veřejnost shovívavěji nebo je přísnější? Na základě čeho se rozhodují, jak se v určitých situacích zachovají? Na kurzu budeme zkoušet nahlédnout některé opakující se vzorce chování a hledat mechanizmy jejich vzniku. Na kurzu budeme zkoumat, jestli jsou něčím podmíněny a jestli my, jako pracovníci v sociálních službách na to máme nějaký vliv.
Lektor/ka: Lucie Masopustová
Uzávěrka přihlášek: 2. 4. 2019
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/
FB: https://www.facebook.com/vzdelavani.portus.1
Odkaz na událost na FB https://www.facebook.com/events/958859307612505/
Kontakt: Lucie Masopustová, vzdelavani@portus.cz, 773 920 998