KURZ: UMĚNÍ PTÁT SE PŘI ROZHOVORU S KLIENTEM

Datum: 
Čtvrtek, 10. Leden 2019 - 16:36
Místo konání akce: 
Portus Praha, Uruguayská 5, 120 00 Praha 2 
Stručný popis: 

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek? „Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat“ účastník kurzu. 

Podrobný popis: 

PŘIHLÁSIT SE ONLINE  

TEXT VÍCE: Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.  

Lektor/ka: Světlana Pokorná, Vrablecová 

Uzávěrka přihlášek: 6. 5. 2019 

 

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:  
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/ 
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:  
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/ 
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ: 
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/ 

FB: https://www.facebook.com/vzdelavani.portus.1  

Odkaz na událost na FB https://www.facebook.com/events/2274302036132249/ 

Kontakt: Lucie Masopustová, vzdelavani@portus.cz, 773 920 998

Pořadatel: 
Portus Praha