Přihlaste se nyní za SNÍŽENÉ KURZOVNÉ 1.700 Kč! Nabídka platí do 13. 4. včetně.
Nic neriskujete, pokud by se kurz vzhledem k současné situaci nekonal, nabídneme Vám nový termín nebo vrátíme peníze.
Proč zvolit kurz Jak budovat dobrý kontakt s klientem aneb vztah je to, na čem záleží od Linky bezpečí?
Učíme to, co umíme nejlépe. Všichni naši lektoři působili nebo působí na Lince bezpečí, která je největší a nejdéle fungující krizovou linkou pro děti a mladistvé do 26 let v ČR. Vše, co se od nich naučíte, je ověřené touto praxí.
Napoví Vám také zpětné vazby absolventů …
„Naučila jsem se využívat nové metody řešení konfliktů s problémovými klienty, lépe vnímat své hranice.“
„Byly pro mě užitečné znalosti a zkušenosti ostatních, sama jich moc nemám.“
„Po kurzu mám v komunikaci s klientem větší pochopení.“
„Sebe zkušenost, odborný výklad a komentáře lektorek, sdílení zkušeností – to vše mě posunulo dále.“
„Lektorky byly velice příjemné a ochotné.“
„Bylo to zajímavé a příjemné, půjdu na další kurzy.“
Více informací vč. přihlašování na webu pořadatele Linka bezpečí – ZDE.
Kurz se zaměřuje na:
- zvýšení kompetencí při práci s klientem
- hranice mezi pracovníkem a uživatelem služby a jejich funkce
- dovednosti cíleného sledování a popis dějů v kontaktu s klientem a jeho posilování
- identifikaci bariér, které se v kontaktu mohou objevit, a jejich aktivní změnu
- zvědomění silných stránek, které v oblasti kontaktu s klientem daný pracovník má a může je dále rozvíjet
- koncepci kontaktu, která vychází z Gestalt metodologie, a základní typy kontaktu klienta a pracovníka služby
- specifika kontaktu s nespolupracujícím klientem a detekci bariér, které se v kontaktu mohou objevovat
- kazuistickou práci na příkladech z praxe účastníků
Důraz je kladen na aktivní nácvik a modelové situace z praxe účastníků. Prostor je věnován sdílení dobré praxe, osvědčených postupů i hledání nových cest. Lektoři s účastníky pracují interaktivní formou (nácvik, diskuse, práce ve větších i menších skupinách, brainstorming a interaktivní výklad). Účastníci dostanou informační materiály, které mohou využít jako zdroj informací i po ukončení kurzu. Nad 12 účastníků je kurz veden dvojicí lektorů.
Kurz využijí:
- všichni, kteří chtějí mít s klientem nastavené hranice k oboustranné spokojenosti,
- pedagogové, zdravotníci,
- pracovníci sociálních služeb a pomáhajících profesí,
- zájemci z laické veřejnosti,
- studenti, kteří mají zájem rozšířit své portfolio vzdělání.
Rozsah: 8 vyučovacích hodin, kurz probíhá v jeden den.
Počet účastníků: max. 16
Kurz je akreditován MPSV. Absolventi získají osvědčení.
Lektorský tým:
Mgr. Anna Jelínková - v současnosti vedoucí směny na dětském krizovém telefonu Linky bezpečí, psycholožka a psychoterapeutka s výcvikem v integrativním směru (sebezkušenostní, teoretická i supervizní část), pracuje také v soukromé psychologické praxi a má široké lektorské zkušenosti.
Mgr. Peter Porubský - působil jako vedoucí Kontaktního centra SANANIM zabývajícího se péčí o osoby ohrožené drogovou závislostí. V letech 2010 až 2018 pracoval jako vedoucí Linky bezpečí. V současné době pracuje na Lince bezpečí jako konzultant a lektor výcviku telefonické krizové intervence, má svou vlastní poradenskou praxi.
Více informací vč. přihlašování na webu pořadatele Linka bezpečí – ZDE.
Přihlaste se, těšíme se na Vás!