Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíte o tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci „odpor“ klienta?
Máte dojem, že tak trochu tlačíte klienta k tomu, co by bylo pro něho dobré, k tomu, co chcete vy – a opomíjíte to, co chce on? Na tomto kurzu se můžete dozvědět mnoho užitečných nápadů jak pracovat s tématem motivace ve spolupráci s klientem. Na kurzu se společně budeme zabývat základními otázkami a tématy motivace klienta a jak s ní pracovat. Naučíme se reflektovat svoji a klientovu motivaci v průběhu spolupráce.
DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/