Zlatý středník 2022
Přihlášky do prestižní oborové soutěže, která oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média v České republice a na Slovensku, je možné posílat do 31. března 2022. Neziskovky se za určitých podmínek mohou zúčastnit zdarma, resp. za poloviční cenu.
Firmy, agentury a veřejné instituce z Česka i Slovenska mohou opět zabojovat o ocenění svých komunikačních projektů a firemních médií. Nově můžete poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).
Zvýhodněné podmínky pro neziskové organizace:
- Nevládní neziskové organizace právních forem: spolky a pobočné spolky, nadace a nadační fondy, účelová zařízení církví, obecně prospěšné společnosti a ústavy se mohou přihlásit do jedné hlavní kategorie zdarma, pokud zpracovatelem většiny projektu typu kampaň není externí agentura či jiný subjekt. Do dalších hlavních kategorií se lze registrovat pouze za standardní poplatek.
- Nevládní neziskové organizace právních forem: spolky a pobočné spolky, nadace a nadační fondy, účelová zařízení církví, obecně prospěšné společnosti a ústavy se mohou přihlásit do jedné oborové kategorie za poloviční cenu, tj. 975 Kč / 40 € bez DPH, pokud zpracovatelem většiny projektu typu kampaň není externí agentura či jiný subjekt. Další přihlášky podléhají stejným pravidlům jako pro ostatní přihlašovatele.
Přihlášky zasílejte do 31. března 2022. Novinkou soutěže je nabídka pro early birds přihlašovatele a last call registrace, s čímž souvisí nově zavedené ceny přihlášek do hlavních kategorií.
Vítěze vyhlásí pořádající PR Klub v září 2022. Pro aktuální informace a inspiraci sledujte sociální sítě PR Klubu.
Více info sledujte na stránkách Zlatého středníku.
Zdroj: AVPO ČR