Oborová zdravotní pojišťovna zavedla virtuální pobočku

Tento komfortní a moderní způsob vzdáleného spojení prostřednictvím videohovoru  mohou využívat nejenom stávající klienti OZP, ale i ti potenciální, kteří mají o služby OZP zájem.  

Virtuální pobočka OZP je vedle aplikace VITAKARTA, Infolinky OZP, WEB CHATU či elektronické pošty další formou, která, zejména pojištěncům OZP, přinese v komunikaci se zdravotní pojišťovnou větší komfort.

Vyřizování požadavků vzdáleně se stává celosvětovým trendem, a to díky změně klientských potřeb arychlému nárůstu moderních technologií, které vzdálený přístup umožňují. OZP se dlouhodobě profiluje jako elektronická zdravotní pojišťovna. Kromě našeho klíčového nástroje - aplikace VITAKARTA, která již více jak 10 let nabízí uživatelům, našim pojištěncům, komplexní nabídku plnohodnotných služeb, sledujeme současný vývoj a hledáme další cesty pro snadnou, moderní a bezpečnou cestu komunikace,“ vysvětluje Ing. Radovan Kouřil, generální ředitel OZP. 

„Propojení jak s našimi klienty, tak i se zájemci o zdravotní pojištění u OZP prostřednictvím videohovorů, je další pohodlnou alternativou k fyzické návštěvě na našich kontaktních místech, která jsou důležitou součástí vztahu pojištěnec - zdravotní pojišťovna,“ dodává generální ředitel Radovan Kouřil. 

Potřebujete poradit s vyřízením příspěvků na preventivní programy, s podáním Přehledu OSVČ či ohledně sjednání cestovního a úrazového pojištění, s přihlášením novorozence nebo chcete nahlásit změnu údajů a nemáte čas dojít si na pobočku? 

Stačí si vybrat účel návštěvy, zadat čas a kontaktní údaje ZDE >>. Po vytvoření rezervace je odeslán zájemci o schůzku ověřovací e-mail a po jeho potvrzení obdrží odkaz pro připojení v daném termínu. 

Pro komunikaci přes Virtuální pobočku OZP je potřeba mobilní telefon / tablet / notebook / počítač s přístupem k mikrofonu a kameře. V rámci videohovoru lze pomocí obrazovky sdílet i různé dokumenty.

Nicol Lenertová

 

 

 

Klíčová slova: