Renata Votavová a Martina Helešicová: Jak funguje škola pro zrakově postižené žáky při zavádění inkluze?

Podcast EduRevue: Mezi námi je zaměřený na lidské a profesní příběhy, na povídání o tom, jak proměňovat svůj vlastní přístup k učení a řízení školy.
Je diskuzí o tématech, jak reagovat na změny ve společnosti, aby se ředitelé, učitelé i žáci ve škole cítili lépe, chodili do ní rádi a učili se vzájemně to, co je naplňuje a co se jim může do života opravdu hodit.  
Pátý díl se zaměřuje na změny v komplexní péči o zrakově postižené žáky. Díky inkluzi dnes mohou tyto děti navštěvovat jak běžné, tak speciální školy. Jaké nové výzvy a možnosti to přináší? A jak se na to dívá ředitelka pražské Školy Jaroslava Ježka Martina Helešicová, kterou si do studia pozvala Renata Votavová?  
Renata /Votavová řídí v NPI oddělení společného vzděláváaní a stojí například za projektem Desatero zásad úspěšné práce s heterogenní třídou.  
Martina Helešicová je ředitelkou pražské Školy Jaroslava Ježka, kde je pečováno o děti s postižením zraku...

 

Klíčová slova: